
ZIMA W MIEŚCIE 2023” (20-24 lutego 2023r)
Harmonogram zapisów
Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem „Zimy w mieście 2023”
ZAPISY 25 stycznia 2023r od godz. 8.00 – 27 stycznia 2023r do godz. 16.00
składanie dokumentacji - karta kwalifikacyjna oraz skan karty mieszkańca „Jestem z Ząbek” (jeśli dotyczy)
Liczba miejsc – 50.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Wnioski niekompletne oraz wysłane przed czasem lub po czasie nie będą rozpatrywane.
FORMY SKŁADANIA wyżej wymienionej DOKUMENTACJI -wysłanie skanu/zdjęcia wszystkich wymaganych dokumentów tylko na adres: zima2023@sp2zabki.pl
Po wysłaniu skanu/zdjęcia wszystkich wymaganych dokumentów (w wyżej wymienionych dniach zapisów) i uzyskaniu e-mailem potwierdzenia o zakwalifikowaniu dziecka na zajęcia, rodzic zgłaszający dziecko do udziału w akcji „Zima w mieście 2023r” zobowiązany jest uiścić opłatę stałą oraz opłaty za wycieczki/wyjścia/warsztaty (jeśli zostały wybrane) najpóźniej do 30.01.2023r. przelewem na konto szkoły: 44 1030 1016 0000 0000 9290 3013 TYTUŁ PRZELEWU: (przykład) Imię i nazwisko: Jan Kowalski Klasa: kl. 1a/SP2Ząbki Ilość dni; od-do/za co: 5 dni ;
20-24.02.2023 – Zima w mieście PROSIMY O WYSŁANIE POTWIERDZENIA PRZELEWU NA ADRES E-MAIL: zima2023@sp2zabki.pl
Informacje dotyczące obiadów (harmonogram zapisów) pojawią się na stronie szkoły w dniu 25.01.2023r. – opłaty za obiad bezpośrednio u ajenta
Nieuregulowanie opłat w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału dziecka w akcji